مرحله به مرحله با افتتاح حساب در وب مانی


سایت DorPay.ir نماینده رسمی وبمانی در ایران در همان روز ارائه مدارک، پرسنال پاسپورت وبمانی برای شما صادر مینماید.


1-
در گام اول با ورود به لینک سایت وب مانی با صفحه زیر مواجه می‌شوید که در اینجا گزینه signup شما را به صفحه مورد نظر وارد می کند.



2- اکنون در صفحه رجیستر سایت هستید، اگر در این مرحله یا مراحل دیگر زبان سیستم به زبان انگلیسی تغییر نیافته با استفاده از این گزینه آن را تغییر دهید.


3- در همین صفحه در کادر مربوطه،  شماره تلفن همراه خود را به همراه کد کشور مانند شکل وارد کنید، سپس با گزینه NEXT به مرحله بعدی وارد شوید.

 

4-دراینجا اطلاعات شخصی خود را با توجه به شکل به طور صحیح وارد کنید.




تذکر: سوال امنیتی که در این مرحله از شما می‌شود، اهمیت زیادی دارد حتما آن را جایی نگهداری کنید تا در مواقع نیاز به بازیابی حساب از آن استفاده شود.

روی گزینه Next کلیک کنید.

 

5-در این مرحله اطلاعات شما جهت بررسی مجدد ظاهر می‌شود، در صورت صحیح بودن روی Next کلیک کنید.


6-در این مرحله شماره تلفنی که به سایت اعلام کردید با ارسال یک پیامک حاوی کد، احراز هویت می‌گردد. با وارد کردن کد دریافتی درون کادر این مرحله تکمیل می‌شود.



در اینجا روی Next کلیک کنید.

 

7-در این مرحله نوبت به تعیین رمز عبور حساب شما رسیده. ضمنا کدی حاوی چند کاراکتر برای شما نمایش پیدا کرده، آن را در کادر روبرو وارد کنید.

 


 

جهت تکمیل ثبت نام روی ok کلیک کنید.

8-اکنون حساب وبمانی شما ساخته شده است و در بالای صفحه آیدی حساب وبمانی شما(WMID) نشان داده می‌شود. اما برای استفاده از حساب وبمانی لازم است یک کیف پول در داخل حساب خودتان داشته باشید که از آن برای واریز یا برداشت پول استفاده می‌شود. لذا صفحه توافقنامه ساخت کیف پول وبمانی در این مرحله برای شما نمایش داده می‌شود که با مطالعه آن می‌توانید از ضوابط استفاده از کیف پول وبمانی آگاه شوید. گزینه WMZ که معادل کیف پول دلاری است را انتخاب کنید و روی Create کلیک کنید.


9-اکنون کیف پول وبمانی شما ساخته شده است ومشابه شکل زیر به شما نشان داده می‌شود. درصورتیکه قصد خرید وبمانی دارید یا کسی قصد واریز دلار وبمانی به حساب شما دارد، این شماره را در اختیارش قرار دهید. در صورت دریافت وبمانی روی گزینه نشان داده شده در شکل کلیک کنید، تا موجودی حساب شما به روز شود. در برخی مواقع جهت به روز شدن حساب، لازم است از حساب خودتان خارج شوید و مجدد لاگین نمایید.


برای گرفتن پرسنال پاسپورت وبمانی، می‌بایست یک سفارش در سایت DorPay.ir نماینده رسمی وبمانی در ایران ثبت نمایید و در همان روز ارائه مدارک، پرسنال پاسپورت وبمانی برای شما صادر می‌گردد.



آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

 پرینت این مقاله

در همین زمینه

آموزش E-NUM در وبمانی و نحوه فعالسازی آن

برای دسترسی به اکانت خود در وبمانی، دو راه پیش رو دارید، که هدف از هر دوی آنها حفظ امنیت اطلاعات...

آموزش نحوه تکمیل فرم صدور پاسپورت وبمانی

فرم صدور پاسپورت وبمانی را میتوانید از لینک زیر دانلود کرده و پرینت نمایید:فرم صدور پاسپورت...

تغییر شماره تلفن همراه در وبمانی

برای تغییر شماره تلفن همراه خود در وبمانی بدین طریق عمل کنید. 1-ابتدا در قسمت مینی حساب خود وارد...

وبمانی چیست؟

وبمانی (WebMoney)، یک سیستم پرداخت الکترونیکی سریع و محیطی برای کسب و کارهای آنلاین است که...

ویدئو آموزشی نحوه افتتاح حساب وبمانی

در این ویدئو، بصورت مرحله به مرحله، با نحوه افتتاح حساب وبمانی آشنا میشوید.در صورتیکه به مشکلی...